Referenssit

Referenssit

Referenssit

Referenssit

”Toimitusjohtajana Leo toteutti Jyväskylän Messujen strategista tahtotilaa – kannattavaa kasvua – erinomaisella menestyksellä. Sekä liikevaihto että yhtiön kannattavuus nousivat käsi kädessä koko 2000-luvun. Onnistuminen perustui uusien tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen sekä toimivien yhteistyöverkostojen rakentamiseen.”

Jaakko Pehkonen, Jyväskylän Messujen hallituksen puheenjohtaja 2000-2013, Jyväskylän Kongressikeskuksen hallituksen jäsen 2006-2013

 

”Jyväskylän Paviljonki jo käsite suomalaisessa huippuluokan messu- ja tapahtumabisneksessä. Leon rooli Paviljongin nostamisessa korkeimmalle suomalaiselle Liiga-tasolle on ollut aivan keskeinen. Olen päässyt tämän seuraamaan ja yhteistyössä toimimaan aitiopaikalta Jyväskylän kaupunginjohtajana 2004-2015.
Tunnen Leon loistavana uuden kehittäjänä, jolla innovatiivisuus kulkee korkealla, mutta jalat ovat tukevasti maassa. Tekemisen tiukka ammatillisuus, päättäväisyys ja jämäkkyys, johon yhdistyy hersyvän positiivinen huumori, ovat Leon taattuja tavaramerkkejä.
Leo on luontainen verkostoitumisen mestari, ja siksi hänellä jo valmiina kovan tason kontaktit ja yhteydet.
Suosittelen lämpimästi!”

Markku Andersson, kaupunkineuvos

 

”Suomen Messut Osuuskunta tekee yhteistyötä VLP-Palveluiden kanssa muutamaan toimialaan liittyvien ammattimessujen kehitystyössä. Laadukkaan ammattimessun toteuttaminen vaatii alan ymmärrystä ja sen avainhenkilöiden tuntemista. VLP-Palveluiden avainhenkilöillä tätä osaamista löytyy. Messutoiminta vaatii aina parhaiden mahdollisten kumppanien käyttöä.”

Mikko Horppu, liiketoimintajohtaja, Suomen Messut Osuuskunta

 

Henkilöstömme on ollut toteuttamassa mm seuraavia menestystarinoita:

  • Tapahtuma-alan kehitysprojekteja pääkaupunkiseudulla, Kymenlaaksossa, Pohjanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla ja Lapissa.
  • Jyväskylän Paviljongin kehittäminen messukeskuksesta yhdeksi Suomen vilkkaimmista tapahtumataloista. Alle 100 tilaisuuden talosta yli 1000 tilaisuuden ja yli 350 000 kävijän taloksi vuositasolla.
  • Jyväskylän Messujen liikevaihdon 4 kertaistaminen, tuloksen 6 kertaistaminen ja omistajatuoton yli 10 kertaistaminen.
  • Matkailun keskusvaraamotoiminnan tervehdyttäminen
  • Uusia messu- ja tapahtumakonsepteja
  • Liiketoimintojen ja markkinoinnin digitalisointia
  • Keski-Suomen matkailustrategioita
  • Markkinointi- ja tiedotusstrategioita